Joensuun kaupunkikeskustayhdistys Virta, Karjalan Heili, Pohjois-Karjalan kauppakamari, Joensuun Nuorkauppakamari ja Karelia-ammattikorkeakoulu järjestivät jo perinteeksi muodostuneen ”Joensuun parasta palvelua” -kilpailun. Kilpailun tavoitteena on löytää vuosittain Joensuussa parhaimman asiakaspalvelukokemuksen tarjoava yritys.
Yleisö vinkkasi äänestykseen 104 joensuulaista yritystä, jotka keräsivät yhteensä 915 ääntä.
Joensuulaiset vinkkasivat ennätyksellisen määrän eri yrityksiä, joissa ovat saaneet parasta palvelua. Suuri määrä kertoo vahvasti siitä, että joensuulaisyrityksillä on erinomainen palvelun taso, kertoo Virran toiminnanjohtaja Minna Valonen.
Vuoden 2024 Parasta palvelua voitto meni 114 äänen voimin Pirisen Kahvila-Myymälälle.
Kunniamaininnat tänä vuonna jaettiin Lastenliike Päivänsäteelle ja Rouge Bar & Bistrolle. Kolme palkittua yritystä saivat eniten ääniä yleisöäänestyksessä ja ne myös mystery shopattiin Karelia-ammattikorkeakoulun opiskelijoiden toimesta.